Według raportu World Economic Forum 7 głównych kompetencji pracownika idealnego to:
•Kreatywność i inicjatywa
•Chęć ciągłego uczenia się i poszerzania wiedzy
•Odporność na stres i elastyczność
•Myślenie analityczne i innowacyjność
•Wykorzystanie, monitorowanie i kontrolowanie nowoczesnych technologii i urządzeń
•Zorientowanie na usługi
•Krytyczne myślenie
Patrząc na nie, to w każdej z nich widzimy któregoś z naszej ekipy. Po krótce dodamy opis i kto z naszego zespołu posiada te cechy.
Kreatywność i inicjatywa - To najbardziej pożądana i najczęściej poszukiwana przez przedsiębiorców kompetencja pracowników. Pracownicy, którzy potrafią w twórczy sposób podchodzić do stawianych przed nimi zadań, wzmacniają potencjał rozwojowy firmy. To nasz Robert. Tak zwany „na kłopoty Robert” ale i Andrzej pseudonim „Czyżyk” dotrzymuje mu kroku.
Chęć ciągłego uczenia się i poszerzania wiedzy – Rozwój technologicznyw ostatnich latach przyspieszył, przez co firmy muszą ciągle przystosowywać się do nowych warunków. Idealny pracownik to taki, który potrafi znajdować przyjemność w zdobywaniu nowych umiejętności i czerpie satysfakcję z ciągłego uczenia się. Czyż nie każda nowa usługa to nowe umiejętności, nowe doświadczenia. Patrząc na zadowolenie naszych pracowników po dobrze wykonanej pracy, możemy śmiało powiedzieć każdy z nich posiada tę cechę.
Odporność na stres i elastyczność - Duża konkurencja na rynku sprawiają, że bezcenna okazuje się umiejętność zachowania zimnej krwi w stresujących sytuacjach. Taka postawa pomaga przejść nawet przez największy kryzys i zareagować we właściwy sposób na nowe wyzwania. To nasza Aneta, zawsze szuka rozwiązań kiedy pojawia się konflikt. Głośna, ale otwarta na ludzi i nowe wyzywania. Tuż za nią jest Dorota, uśmiechem rozładuje każdy kryzys.
Myślenie analityczne i innowacyjność - Przed podjęciem kluczowej decyzji niezbędne jest dokładne przeanalizowanie dostępnych danych. Osoby, które potrafią wyciągać wnioski i rozpoznawać wzorce, będą w stanie usprawniać działanie firmowych procesów i w sposób kreatywny wprowadzać innowacyjne rozwiązania. To znowu Robert, potrzebuje czasami potwierdzenia, ale po to ma nas w biurze 😊.
Wykorzystanie, monitorowanie i kontrolowanie nowoczesnych technologii i urządzeń - Zaawansowane urządzenia, nowoczesny sprzęt, potrafią usprawnić wykonywane usługi i zwiększyć ich efektywność. Ze względu na fakt, że są to często bardzo drogie narzędzia, konieczne jest odpowiednie przeszkolenie załogi – tu pojawia się zaplecze biurowe. Pracownicy potrafiący obsługiwać złożone systemy i kontrolować ich parametry, stają się niezbędni do utrzymania wymaganej wydajności.
Zorientowanie na usługi - Sukces firmy zależy przede wszystkim od tego, czy spełnia oczekiwania klientów. Dlatego warto mieć w swoich szeregach osoby, które potrafią stwierdzić stan zadowolenia z wykonywanej usługi i w miarę możliwości elastycznie zareagować oferując nowe rozwiązania. Współpraca Roberta i Anety daj dokładnie takie rezultaty. Choć i Michał z Andrzejem potrafią znajdować nowe rozwiązania.
Krytyczne myślenie -Poza osobami odpowiedzialnymi za poszukiwania nowych rozwiązań i śmiałych koncepcji warto również mieć „na pokładzie” kogoś, kto spojrzy krytycznym okiem na przygotowane propozycje i będzie potrafił – konstruktywnie – je skrytykować. Takim osobami są Dorota i Ilona zawsze otwarcie mówią co myślą o usługach i współpracy.
Już przeczytaliście ? sami widzicie mamy zespół idealnych pracowników 😊
Oczywiście to tylko garstka pracowników, ale to mobilna, z którą nasi klienci mają najwięcej kontaktu.